Ak chcete mať dobrý zážitok z nakupovania na AliExpress, je nevyhnutné vybrať si správneho predajcu. Preto vám v dnešnom príspevku prezradíme niekoľko neomylných trikov, ako odlíšiť spoľahlivého predajcu od toho, ktorému by ste sa mali vyhnúť.
Už viete, že na AliExpress sú milióny predajcov a že rovnaký tovar nájdete v mnohých obchodoch súčasne. To je dôvod, prečo nie je to isté kúpiť si tovar v konkrétnom obchode: nákup u spoľahlivého predajcu je nevyhnutný na to, aby bol produkt kvalitný a došiel včas a v dobrom stave.
Tento symbol dokonalosti sa nachádza iba v najlepších obchodoch tohto trhu: všetky boli overené AliExpress a majú veľmi dobré hodnotenia od kupujúcich.
Pri nákupe v týchto obchodoch máte istotu, že nakupujete priamo od značky alebo od oficiálneho distribútora. Vzhľadom na to je veľmi ťažké mať problémy, keď nakupujete v tomto type obchodov. A ak tak urobíte, môžete si byť istí, že predajca okamžite zareaguje, aby si naďalej udržal tento dobrý stav s AliExpress.
Toto percento sa získava z celkového počtu hodnotení kupujúcich za posledných šesť mesiacov. Odporúčame, aby ste si vždy vyberali obchody s percentom vyšším alebo blízkym 90 %, aby ste sa uistili, že sú skutočne spoľahlivým predajcom.
Toto hodnotenie na stupnici od 1 do 5 hviezdičiek (čím bližšie k 5, tým je predajca spoľahlivejší) zohľadňuje tieto aspekty:
Zaškrtnutím týchto troch bodov budete mať istotu, že predajca väčšinou nezlyhá v niektorom dôležitom aspekte predaja.
Je tiež veľmi dôležité prečítať si recenzie kupujúcich na každú položku, ktorú kupujete, aby ste sa uistili, že dostanete kvalitný produkt.
Mnoho kupujúcich oceňuje aj to, ako predávajúci zareaguje v prípade neúspechu s objednávkou, čo je nevyhnutné, aby sa predišlo budúcim problémom.
Ak položka nemá veľký predaj, pozrite sa na iné aspekty Ak tovar, ktorý chcete, stále nemá žiadne hodnotenia a tiež má málo predajov, neznamená to, že predajca nie je dôveryhodný. Vždy si môžete pozrieť recenzie iných položiek v predajni, spokojnosť zákazníkov alebo sa opýtať priamo predajcu.